{How Old Are You?} Tisková konference Dove
Minulý týden jsem strávila pár hodin na tiskové konferenci Dove. Už před akcí jsem byla ráda za pozvání, protože tuhle značku mám ráda a navíc jsem věděla, že tam potkám milé tváře, které jsem měla možnost poznat u jedné dřívější akce.
Musím však říct, že tiskovka předčila mé očekávání. Byla nám představena kampaň "How Old Are You?" a Simona Babčáková, která nás celou akcí provázela, byla zábavná a výsledky, ke kterým projekt dospěl uměla krásně převést do běžného života.
A proč vůbec vznikla tato kampaň? Značka Dove chtěla odhalit to, jak ženy vnímají svůj věk a byla by ráda, kdybychom se měly rády takové jaké jsme a abychom se cítily, my ženy, krásné v každém věku.
Věděli jste třeba, že dvě z pěti žen se snaží vyhnout oslavě svých narozenin? A co říkáte na to, že 44% z nás si myslí, že s věkem odchází naše krása a že pouhých 7% žen v České republice je se svým věkem vyrovnaná a je na něj dokonce pyšná?
Dove chce dodávat ženám sebevědomí a pomáhat jim objevovat svoji vlastní krásu. I já na vás apeluji - usmívejte se na sebe, říkejte si, že jste krásná, buďte sami sebou a mějte se rády. Každá z nás je krásná!
A protože Dove chce ženám dopomoci k tomu, aby se cítily krásné, ukázala nám tato značka své novinky v péči o vlasy. Tak nějak jsme se mezi účastníky konference shodli na tom, že vedle péče o zuby jsou základ také upravené vlasy. O novinkách vám napíši v dalším článku, aby toho na vás dnes nebylo hodně.
No a aby toho nebylo hodně i na nás účastníky tiskovky, zařídilo nám zastoupení značky výborné občerstvení, masáž hlavy, která uvolňuje stres a také se o nás postaraly kadeřnice, které naše vlasy po masáži zkrotily pomoci výrobků Dove a my tak mohly vyrazit opět do ulic mezi lidi.
Tak a teď se mi přiznejte, jak svůj věk vnímáte vy a zda se cítíte krásné.
Za poskytnutí fotografií děkuji Lence Foltýnové a zastoupení firmy Dove.
22 komentářů